2012年10月23日星期二

Jipi Japa 秋冬Trendy Look大比拼!!快d賺取$150靴券,一齊買鞋買鞋買鞋!!

Jipi Japa 秋冬Trendy Look大比拼(同時賺取$150靴券) !!!!!
大家記得我說過上星期到Jipi Japa選我的秋冬boots嗎?
登登登登登..這就是我所選的boots了!

上星期Jipi Japa仲安排左攝影師幫我地一眾blogger拍攝我地的'Trendy Look'!
呵呵,我好喜歡這張相,朋友都讚攝影師拍得我'幾型'=p
Boots可以話係每個女生係秋冬嘅'must buy item'..
但boots嘅size始終較大,屋企地方有限,不能買太多對喇><
所以我選boots嘅條件就係要夠百搭!
要襯絲襪襯legging襯jeans都得!
記得上回我說過這最後四強佳履嗎?

原本想過要紅色擦色那對的,但我又喜歡有扣子的..
想過要黑色有扣子那對,但我又喜歡有擦色效果的..
所以最後選了這對啡色有扣子又有擦色效果的^^

仲有好喜歡銅色扣子呢~
其實平時嘅小飾物多數都係啡色同銅色=p

記得試穿這鞋當日,我起勢攝條褲入對boots度,
店員姐姐見狀,就話我知其實旁邊的拉鏈就是方便著jean時可以把jeans拉落D..ha=p

如果你同cardy一樣腳嘅size不大,但較腳形較闊的話,
不論甚麼類型的新鞋,通常穿第一二次總是會夾腳或者刮鞋,仲要買大一個size黎就返對鞋可以無咁窄><
但試完Jipi Japa家的boots,真係好喜愛呢,因為他們家的boots都造得較闊身呢!^^
記得選鞋當日那雙啡色只剩36,38..但我的size是37喎T^T
店員姐姐好nice咁拎左對size36嘅俾我先試試顏色..
竟然36穿得下,仲要唔會夾腳!
不過當然還是37號較鬆動喇,所以當天選好了,還是不能即時取喇=p
還有著新鞋最怕著到腳底都痛,都唔知係鞋底太薄還是太硬嘅問題><
不過全靠Bounce insole,就好似具彈力的鞋床一樣,不但能舒緩腳部所受的震盪,活性碳物料更具有透氣功能,使雙腳保持通爽舒適!!

好喇,這張就是Cardy今次活動嘅Trendy Look了,大家喜歡嗎?

喜歡就到Jipi Japa嘅facebook支持一下cardy吧!
成功投票會有Jipi Japa$150cash coupon一張啊!!!!
投票方法十分簡單(記得要用電腦/IPad Safari進行):
1)先LIKE Jipi Japa 的Facebook https://www.facebook.com/JipiJapaHK
再按紅圈所圈著的"秋冬Trendy Look大比拼"

2)會來到這頁,那就按"前往應用程序"

3)然後按同意/略過

4)之後就會來到這頁,再拉下一點....
5)登記你的一些資料,大家記得投票給Cardy啦^^

6)最後按Continue!!

7)畫面出現這張coupon就代表投票完成,大家可以列印$150的coupon去選鞋tim喇!!^^


再like埋cardy lee張相..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=422652504481285&set=a.422652424481293.88281.223253454421192&type=3&theater"Jipi
大家記得投Cardy一票啊..哈哈~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥my facebook:http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言