2014年9月10日星期三

脫毛不求人❤Philips Lumea IPL彩光脫毛器

其實Cardy性格屬於偏宅女型的
喜歡把需要外出處理的事情,盡量安排在同一日進行
(其實亦因為我家居住較偏遠喇=_=)

通常每次做完treatment都會book定下一次嘅時間
如果係約7-10日後的時間都還好
但如果係一D需要4-6個星期先做一次的護理..
對Cardy來說時件幾煩惱的事

上星期收到此東西
嘩..簡直係宅女恩物!!

就係Philips Lumea IPL彩光脫毛器(SC2006)喇!
採用先進無線技術及專業彩光科技,把美容院級脫毛療程帶到家中
而家可以安在家中, 隨時隨地,想脫就脫..
時間由我話事!!


相信好多人都會好似Cardy咁,有去美容院做脫毛療程,
即使美容師係女仔,但如果一d敏感部位做脫毛,都仲係會怕尷尬呢~,
而Philips Lumea IPL彩光脫毛器(SC2006)適合用於上唇,腋下,堅尼位,大腿至小腿
咁係屋企自己幫自己脫毛就唔怕尷尬啦~

Philips Lumea IPL彩光脫毛器(SC2006)的零件十分簡單
包括一個主機身,充電器,兩個小配件 

仲有一個袋仔比你平時好好收放~

只需以90度直角在肌膚上輕輕壓住,並按下出光按鈕,
Lumea IPL便能釋出閃光。
SC2006內置高效能燈泡,可發出高達14萬次閃光、
可以連續使用大約5年以上,唔使用用下又換燈芯!

身體配件切合較大 範圍的身體部位提供更快速的脫毛體驗,
只需15分鐘便能完成大腿至小腿的脫毛程序。
而面部專用配件備有更集中的出光口及額外的內建濾光片,適合面部較細嫩肌膚的需要!

超方便無線機身設計,
使用充電式設計,充電時開關制上面的綠燈會眨眨下
充夠電就把充電線拔走,之後就可以使用喇~

使用步驟都十分簡單
先按最底的開關制

再按上下箭咀調較度數

然後把儀器於肌膚上輕輕壓住,就按下這出光按鈕
就係咁簡單!

好吧,先給大家看看我這毛孩的面毛...=_="

現在我已經打為自己用過一次,都沒有過敏等的現象
等我兩星期後用多次後再向大家報告吧!!!

(產品及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
support my facebook page=3=:
 Facebook.com/BeautyCarPark


沒有留言:

發佈留言