2015年5月27日星期三

❁旅遊❁奈良一天遊(交通路線及午餐篇)❤大阪賞櫻生日之旅

 今次同大家分享下這大阪賞櫻生日之旅中..
我係點樣遊奈良啦!
因為好多好多相..所以今篇先同大家分享交通路線及必食午餐吧~

原來打算在回港的那天去奈良快快走一轉的,
但看到天氣報告,連續幾天都下雨,只有我地轉酒店那天是天晴,
所以轉酒店後,我地就搭JR由天王寺出發去奈良喇~
(兩點先出發..其實有點晏-_-建議大家還是早點出發吧T^T)

當然帶埋Moppy遊奈良同鹿鹿玩啦!

由天王寺到奈良,搭JR車程大約半個鐘左右..
其實一出JR站就有個巴士站(紅箭咀)可以搭車去奈良公園那邊~

但我"不知道那根筋不對勁"又發作..
以為只有近鐵奈良那邊才有巴士搭..=_="
我地就乖乖的跟著google map指示行去鐵奈良那邊~
對於Oppa中了我的伏,好抱歉,我不是固意的=p

其實這三条通街,有好多商店的!
有藥妝店,食店,和服店..仲可以欣賞下沿途嘅景色!
(自我安慰mode....-_-")

一見到櫻花,我就要跑過去合照!
陽光猛到眼睛都打不開了

有興趣按這張照片,放大看看我的表情-.-
因為Oppa拍照永遠都不數123,經常拍到我合上眼/在說話的表情

其實行左唔係好耐,轉左兩次彎,就去到近鐵奈良喇!!!
看到一對公公婆婆,婆婆雖然要用拐杖,行動緩慢..
但情景一點也不傷感,因為公公把婆婆的手牽實,一起慢慢的行..
很窩心嘅場面啊!

好!鏡頭一轉,我地講下黎到奈良必食的.."柿の葉壽司"
我一心也是要找平宗的柿の葉壽司的..但變了檔口模式?
其實在三条通街也有一間平宗的店,JR站的巴士站也有一間啊!

不過檔口同店面的分別,應該只係壽司的組合選擇較少吧~

而我只看得懂這款大概是柚子味醬汁..
唔緊要!買細盒的試試吧!

 而旁邊的献上柿の葉壽司,店面大,日式裝潢,位置顯眼,所以都係人來人往~
羊群心態,所以我地都入去買返盒..
本來想試試鰻魚壽司的!不過它沒有組合set,即係一買就要買成盒都係鰻魚(6-8件),
Oppa本來都說唔緊要,就買多盒啦,反正愛吃壽司的他一定食得哂!
但我話到奈良公園那邊有間好有feel的茶座有野食,我地唔好食到咁飽.
誰不知..他其實又中伏了...!!
等陣同大家講點解吧~
(註:我再次不是固意的=p)

 好..買好午餐(定下午茶?)之後,
我地就過近鐵對面的巴士站,見到寫了春日大社的巴士就走上去~
haha..因為原本的行程只打算在回港前在奈良快快走一轉,
所以一心只要去到水谷茶屋同冰室神社就好了~
以下是我地遊奈良公園的路線圖喇~
紫色是巴士路線,紅色是我們觀光的路線~
 如果你地想plan定行程,可以先下載>>奈良公園地圖

係誤打誤撞的情況下,我地係春日大社前站落左車,
咁我地就行去前對面片岡本梅林那邊,
睇住"人餵鹿,鹿圍人"的情景,去享用我地剛剛買的壽司!

平宗的柚子燒鯖魚壽司,我有點後悔買了細盒的..
應該買大盒的嘛!!!
用柚子醬汁燒的鯖魚好好吃啊!!
柚子的清新口感,但完全沒有柚子平時的苦澀味!!

献上柿の葉壽司,有很多不同組合的,oppa買了7件裝的.
黎到奈良..大家記得記得要吃柿の葉壽司

um...這是壽司的介紹喇~

好喇..我反正真的分不清甚麼魚跟甚麼魚..
柿の葉壽司同我地平常吃的壽司最大分別就是用醃製過嘅魚代替魚生.

壽司上嘅魚味道偏咸,不過加上壽司飯一起吃就剛剛好!
有淡淡的柿葉香味,而且飯的口感十分Q,有點糯米飯的感覺~
而柿葉可以令食品保存更久,
所以柿の葉壽司很適合作郊遊旅行的食糧呢!!

你看...Minion多開心!! 

Moppy都好想吃呢!!!
好..先講到這裡吧..!

努力整理在奈良的遊玩+必到櫻花景點篇!

更多大阪賞櫻生日之旅2015回顧:
❤訓機場初體驗❤
❤酒店推介!你鍾意寧靜定shopping?❤


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言