2015年6月12日星期五

❁旅遊❁奈良一天遊(拍照景點篇)❤大阪賞櫻生日之旅

因為手腳太慢,所以而家先整理好<奈良一天遊(下集)>
雖然櫻花季節已經過了,但大家都參考下我遊奈良的景點路線,
一齊plan下明年去看大阪櫻花吧!٩(ˊᗜˋ*)و

上一篇介紹左遊奈良巳嘅交通路線同必食午餐,
(奈良一天遊之交通路線及午餐篇)
咁今篇同大家介紹下遊奈良的影相check  point啦~
上回講到我同Oppa係片岡本梅林那邊享受完我地嘅午餐,
之後我地就往山上出發喇~

大家去餵廘廘時要注意下告示板上的警告..
廘廘看似好可愛,但它們是有可能咬你踢你撞你的!

再分享多次我的路線圖吧~
紫色是巴士路線,紅色是我們觀光的路線,
紅色圈起來的,就是我今次要介紹的影相check  point喇!

而沿途都總會見到一隻鹿鹿在你附近的!

小鹿真的好可愛好可愛!!!!!

牠有可愛的"心形屁屁"啊(um..有點變態-_-")

新公會堂

其實我只係剛好經過新公會堂這邊,
但這邊風景好美,好適合拍照的!
地方好空曠,有綠草有湖水有櫻花!
看地圖上有紅葉的圖案,應該在紅葉季節時也超美的~

在Oppa手中搶到相機,拍一下櫻花的近鏡吧呀
櫻花真的好美好美啊!。:.゚ヽ(*´∀`)ノ゚.:。

水谷橋&水谷神社

見到咁和風的好色欄杆,我又跑過去拍照喇!
(此刻的心情都仲係好興奮,因為過了水谷橋就會見到水谷茶屋喇!)

當我一邊過這條橋,一邊想著在水谷茶屋點甚麼小吃,
還幻想到Oppa見到水谷茶屋會驚嘆讚美的畫面...
誰不知!!!!!!一個轉身!只有一間關上門的小屋???(☉д⊙)
上網一check..原來水谷茶屋只營業到下午四點!!!!
OMG!!!!!!!!!! (|||゚д゚)
Oppa..對不起...午餐時還騙你帶你去美美的茶屋再吃東西 T^T
我不是固意的(╥﹏╥)
太傷心了..沒拍下關閉了的水谷茶屋..
但大家可以上網尋覓下水谷茶屋的照片吧>>https://goo.gl/U4TKM3
春天和秋天拍照,應該都是超有feel的!!
如果大家打算去..也可以先看看水谷茶屋FB水谷茶屋網頁
不要像我一樣摸門釘呀(´□`」)

既然水谷茶屋關了門..咁係後少少嘅水谷神社影下相吧╮(´~`〞)╭

可能水谷茶屋已關門,所以水谷神社都無乜人( ̄□ ̄;)

(ㅅ˘ㅂ˘)祈:下次一定要黎到水谷茶屋(˘ㅂ˘ㅅ)

好吧..那繼續出發去搵鹿鹿啦!

遇到櫻花..當然又要拍照啦(*˘︶˘*)
但Oppa..你可以等我的表情ready好先嗎=_=
還是你是固意的(`д´)

二の鳥居

行下行下..我地去到二の鳥居
如果要去春日大社的,就繼續往上走吧,
但我地就係士多買左杯雪糕

同買左鹿餅餵鹿鹿(→ܫ←)

鹿鹿是十分現實的,你無鹿餅在手,牠們絕對不會理你啊!

而你有鹿餅在手,牠們亦都會追實你=_=

左邊這頭鹿呢..追實我追了好久!
仲咬我個袋同衫尾,要我餵佢食餅Σヽ(゚Д ゚; )ノ

這張相嘛,要Oppa拎住鹿餅引牠注意,
好辛苦先拍到鹿鹿跟我一起望鏡頭的!

小鹿真係好可愛好可愛啊!!!(*´∀`)~♥

然後,我又遇到一頭好有性格的小鹿...

牠竟然不理會我手中嘅鹿餅∑( ̄□ ̄;)

仏教美術資料研究

行下行下..又俾我地發現好浪漫嘅櫻花啊!
我又不顧一切的衝過去..✿*。٩(ˊᗜˋ*)و❀*。

佛教美術資料研究館,外觀幾靚的!
但我地過了開放時間嘛..只好係閘外拍吧~

不過,浪漫的櫻花就係集中在外面嘅空地(❛◡❛✿)

小鹿,你為什麼躲在樹後呢(΄◞ิ౪◟ิ‵)

這隻鹿鹿的鹿角好像是剛剛被割掉..
因為牠鹿角的部位都懷似鮮血未凝固的狀態,
所以我都好怕不小心會整痛牠呢!

這張..櫻花變了我的相框,好美啊!ヽ(✿゚▽゚)ノ

當我走遠一點想餵小鹿時,剛被割掉鹿角的鹿鹿又跟著我..

好喇,給你吃喇╮(′~‵〞)╭

然後我想坐下優雅的餵餵小鹿,
誰不知,鹿鹿們立馬蜂擁而上(((゚д゚)))
然後又開始咬我衣服,用頭頂撞我T^T
而Oppa就用記者記錄事發經過的心情拍下這一幕...=_=
看看紅箭咀指著的小鹿...牠..對鏡頭蠻敏感的!哈哈

奈良國立博物館

其實只係去冰室神社時會路經奈良國立博物館外的大草地,
但這邊好多好多鹿鹿同大家玩,
而且地方空曠,當鹿鹿咬你時,方便逃脫..(//誤//)

心形屁屁的鹿鹿..真的好可愛啊ლ(・´ェ`・ლ)

唯一一張同鹿鹿自拍..但牠..沒看鏡頭-`д´-

好..終於餵哂D鹿餅...!
Oppa亦因為拍我拍太久,所以不想再幫我拍照..
但我堅持每張都跑入鏡..哈哈ʅ(´◔౪◔)ʃ

櫻花樹下,所以又要留倩影

白色的櫻花都好美好美!!!!


氷室神社

YaYaYa!終於黎到冰室神社!!
好多時大家都奈良都會miss掉冰室神社這景點的!

Moppy:"我係咪由櫻花變成㗎?ヽ(´∀ ˋ✿)ノ"
(唔係呀,你係由星星同心心變成
㗎!)

好...接下來的..都係我係冰室神社與櫻花的照片..(*´∀`)~❀


雖然冰室神社不大,但這裡的櫻花好集中,
而且有幾種唔同品種的櫻花,拍照好美的!!呵呵


神社加櫻花..好搭啊~~ヾ(*´∀ ˋ*)ノ








好..臨走時我又要同門口另一棵櫻花影相..
Oppa不禁反白眼的說:"你影左好多棵喇喎-_-!"
咁機票比平時貴,都因為碰上櫻花季節姐,
咁梗係要影多兩張櫻花相啦!V(^_^)V

最後我地過返對面馬路,就有巴士可以去近鐵奈良或者奈良JR站㗎喇!

大家下次到奈良,記得拜訪水谷茶屋同冰室神社啊!
 好吧..下次繼續跟大家分享更多大阪之旅的點滴吧!
更多大阪賞櫻生日之旅2015回顧:
❤奈良一天遊[上](交通路線及午餐篇)❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言