2015年7月7日星期二

❁旅遊❁地魚屋台❤大阪賞櫻生日之旅

話說大阪之旅所有行程都係我話事,
Oppa唯一的要求就係食好野!
(已經唔幫手plan行程,仲要有要求-_-)

Oppa所謂嘅食好野並不是要餐餐都要A5和牛喇,
只是怕我餐餐都帶他去吃甜品姐~
而我覺得最成功的,就係帶左Oppa去地魚屋台とっつあん地魚屋台喇!!

好多人都形容地魚屋台係日本嘅大排檔,風味十足!

而佢最Good嘅就係有中文menu!!!

我地都係中日對照咁寫在紙仔上

不懂日文嘅朋友,可以在食物送到時問問店員用那一款醬油喇!
(Oppa是堅稱他看得懂日文的)

其實我係香港係不太喜歡單點刺生的,因為吃日本料理一個定食我都吃不完,
還多點刺生,那吃得下?
不過來到日本,是必點刺生的吧!

刺生十分新鮮,帶子好鮮甜!

三文魚夠甘香又不會太膩

吞拿魚刺生都好好味!
(呀..好想馬上飛過去再食T^T)

超抵食嘅天婦羅!
每件價錢大約100-200yen。

天婦羅的粉漿有點點厚,不過可以接受的,
加上炸好即上枱,唔會凍左食到餡同皮分離
大家可以點返兩件試試!

清酒煮花甲!(*´∀`)~♥
花甲數量比清酒煮蜆少,但花甲比蜆大隻好多,
食起黎大啖肉啲又肉質彈牙!
碗中的清酒的酒精都揮發了,剩下來的精華,我同Oppa都清埋呢!

這個!必食!
推推推介的!ヽ(✿゚▽゚)ノ三文魚子海膽飯!
其實它的size不算很大,但價錢合理!
650yen咋,香港只夠吃一小件海膽壽司吧!
而且魚子醬同海膽都十分新鮮,料同飯嘅比例拿捏得很好!
不會有那種'俾多啲飯食飽你'的感覺呢!

避免眼闊肚窄,我同Oppa第一輪都只點了以上食物,
但真係好肚餓,加上太好味了,所以我地決定加單喇!
但係時間愈晚後多食物都已經售罄
見每枱日本客人都點呑拿魚卷,但售罄
想encore三文魚子海膽飯,但海膽又無哂T^T

咁叫個茶泡飯試下啦(即係茶漬飯),
喂呀!有驚喜!好好味囉!

加單時好多食材都無喇><
叫了燒帆立貝,
味道較濃惹味,好適合送酒的菜式!

Oppa是個蝦痴,不會放過有得點蝦的任何機會!
所以點了兩份燒蝦....但燒蝦黎到時,Oppa呆左0.5秒,
然後話:"我以爲一份一隻添"
(哈哈哈......=_=)
燒蝦同樣惹味,連蝦殼上的精華都要啜得乾乾淨淨呢!

地魚屋台十分易搵!
係地鐵嘅天神橋筋六丁目站,出左6號出口之後右邊直行再轉左,
唔使一分鐘就到㗎喇!
地魚屋台とっつぁん

地址: 日本〒531-0041 大阪府大阪市 北区天神橋7丁目6−22
電話:+81 6-6357-4649
服務時間:17:30–22:30
好吧..下次繼續跟大家分享更多大阪之旅的點滴吧!
更多大阪賞櫻生日之旅2015回顧:
❤奈良一天遊[上](交通路線及午餐篇)❤
❤奈良一天遊[下](拍照景點篇)❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言