2015年4月14日星期二

❁旅遊❁環球影城一日遊(上)❤大阪賞櫻生日之旅2015

大阪之旅,決定跳step..先同大家分享我嘅環球影城之行!
去哈利波特魔法世界絕對係這次生日之旅我最期待的環節,
所以出發前都上網睇左好多不同的入園攻略心得,
仲係等待出發嘅期間,突然宣布有Minions的加入,woo...太興奮了吧!

要去魔法世界,並不是買了環球的門票就可以,大家可以看看我的心得。


Minions爆谷桶真的真的太可愛了!!
要帶佢走,攻略是'11:15'!!
之前看到分享心得,說買Minions爆谷桶的隊伍會在11:30cut隊!
所以我已鎖定,入影城後,我會飛奔到Minions的爆谷隊伍!
但當天已遲左起身,出發時間比原定的晚了,
還遇著下雨>0<

我的內心就一路loop.."已經set唔切妙麗的'公仔麵頭',會唔會買唔到Minion㗎T^T"

最後成功11點前攻城,但我不知自己「哪根筋不對勁」....
竟然沒有download 定影城地圖lol
因為有很多人已經說過,進場後可能拿不到地圖的!
所以大家請download定地圖吧: 大阪環球影城地圖
好吧,只好憑感覺去找minion吧!
而Oppa不知是否未訓醒,以漫步人生路的速度步行-0-
我真的很怕買不到minion爆谷桶,所以我都冒著雨用跑的去找minion!

最後當然找到啦!!
當排隊排到11:15左右時,會有工作人員開始派籌,
會問你要買多隻minion,大概是預計一下檔攤的minions足唔足夠吧,
Oh!!!佢地運送緊大量嘅壞蛋兵團呀!!

到左11:30就有一位男職員(黃雨衣那位)站在隊尾,
跟大家表示已沒有minions的爆谷桶,只有紙杯裝的爆谷。
Minion桶的爆谷是2480yen,full size的refill是780yen


終於....

終於買到了T^T


爆谷是香蕉朱古力味..
我同Oppa都不禁用Minions腔說'Ba..na..na!!!'
請不用怕羞的戴左頸上吧!
相比影城內大家的造型,真的小巫見大巫而已!
不過買不到Minion爆谷桶,也可以買其他卡通的,記憶中熱氣球Elom造也很可愛的!

因為下雨,Oppa唔想拎住把遮咁麻煩,所以就買左件Elmo雨褸俾我
Elmo上身一下 =p

帶大家看看Minions的商店吧!



我覺得用佢飲水都會好味D!!



Minion磁石,真的十分過引!


相信因為下雨,minions的表演取消了,
咁我地排隊買minions的肉包和丸子吧!

我都一直拍一直拍,Oppa在旁:'夠竟食得未><'


哈哈..這個包,不得了!
不止外表可愛,內'饀'都十分好味,絕對係用心製作!!
準備食丸子時,我發現minions同車長在跟大家拍照呢!
我又以9秒9的速度跑過去拍照了!
念在丸子在我手上,Oppa只好乖乖的幫我拍照..heehee..

好喇,拍完照可以食喇,𥚃面嘅饀係custard黎㗎!
太好味喇!大家黎到一定要試試啊!
之後未夠鐘入魔法世界,我就去了找Moppy拍照,

Moppy是芝麻街為USJ十週年所設計的角色,
係由Elmo所收集的星星同心心衍生而成,
有幸運的象徵,可以提升大家的幸運指數啊!
跟他們拍照真的很難,他們都會走來走去,
還有很多小朋友都抱著他們不放呢,哈哈。
因為下雨,天氣變得更凍,所以我地就搵個有瓦遮頭的地方吃的東西䁔暖胃吧!
這湯包的位置就在舊金山區,對面是唐人街中式餐廳。

Oppa排隊時問我要唔要,我仲質疑的答'一碗兩份吧!'
但原來份量不是太多,而且好好味,其實一人一個都可以KO的=p

看到外面濕滑的地面嗎?
當日真的很冷很冷,喝熱湯真的是明智的決定!
(明明只是跑到哪吃到哪╮(╯▽╰)╭)
飲完個熱湯,我地就向魔法世界出發了...
由於文字太多,下篇再繼續同大家分享魔法世界同我係環球的戰利品吧!
續....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
support my facebook page=3=:
Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言