2015年5月13日星期三

❁旅遊❁酒店推介!你鍾意寧靜定shopping?❤大阪賞櫻生日之旅

今次同大家介紹我係大阪住嘅酒店啦!
每個人對酒店住宿嘅要求都唔同,
身為慳妹嘅我(好似係),book酒店除了要方便,價格亦都係重要的考慮因素..
而我個人就會偏向選擇一D shopping熱點名隔兩三個站嘅酒店,
不要太與世隔絕,價格又比旺區的酒店低,
而且去shopping都方便d嘛!(不是說自己是慳妹嗎? -_-)

今次除了訓機場外(❤訓機場初體驗❤)
我同oppa係旅途中,仲轉左一次酒店,即係住左兩間酒店!
其實多數人都會希望盡量不要轉酒店,
但我覺得住下不同的酒店,感覺就好似去多個境點,令旅程多點回憶嘛=P

好吧,先介紹第一間酒店!
岸邊站酒店-Kishibe Station Hotel
酒店位於JR東海道本線的(普通列車)岸邊站,可能大家對這個站比較陌生,
因為這裡不是旅遊熱點,附近都係民居,只有它一間酒店,
而旅遊書嘅鐵路地圖好多時都會skip了這個站的!

由於相機多數都被oppa保管,所以我忘記拍酒店的外觀喇-_-"
從網上找來酒店外觀的相片俾大家看啦~
(相片來至agoda.com‎)

雖然唔係位於熱門的心斎橋那邊,
但除非你每天只逛心斎橋同道頓堀啦,不然去那裡都是要搭車轉車ga啦!
(紫圈)酒店行去JR岸邊站1分鐘都唔使,亦可以選擇行7分鐘左右去阪急京都線嘅正雀站!
(紅圈)搭JR三個站已經可以到大阪/梅田站,如果要轉車坐大阪環狀線都十分方便.
(綠圈)由岸邊站去京都,搭JR東海道本線的普通列車,唔需要轉車就到達!
(藍圈)如果要去心斎橋,可以搭JR去新大阪再轉地鐵嘅御堂筋線就可以喇!

如果去環球影城都好方便!
去到大阪站再轉環狀線西九条方向(桜島行)列車到ユニバーサルシティ就係了!

介紹完岸邊站酒店嘅地理位置,就說說酒店周圍的環境吧!
相片中中間的就是JR岸邊站,黃色箭咀方向就是往酒店,
紅色箭咀方向是往便利店,相片也是從便利店拍過去的!

係JR站行去酒店,係非常近,連Google maps都唔使開!
從酒店拍過去,往JR只需要過一小段馬路ga咋~

而便利店(紅箭咀)係酒店望過去亦都好近!

如果第二天行程較趕,例如一早就去環球影城,
可以去LAWSON買定個三文治第二朝做早餐!
天呀..日本d三文治雪左成晚個麵包都仲係好軟,一D都唔乾,真係好好味呀T^T

LAWSON旁邊有間超級市場,
超想逛的,不過每日返酒店時佢地已經關門了><
而這邊附近也有食肆營業到較夜嘅時間,
第一晚因為我地都太累,都好早返左酒店訓一訓先..
之後oppa好叻咁去買左個好好味嘅炸雞飯返黎>3<

我book的是Small Double Bed嘅房型,
這是房間走廊位置,

之後仲有一度門,分隔了睡房同走廊的空間,
房間嘅空間不大,但床尾加化妝枱旁都夠位可以平放打開兩個行李,
睡床的size在平常住的酒店應該是單人床size吧?
不過正式來說四呎床也是雙人床來的!
反正我們沒有掉下床喇=P

洗手間我也忘記了拍,所以從網絡找來照片吧~
洗手間都是簡簡單單,燈光不會太暗,亦無熱水不足的問題.
(相片來至agoda.com‎)

而酒店提供的沐浴露,洗頭水護髮素都是品POLA的!
如果使用後喜歡,更可以係酒店購買!
(相片來至agoda.com‎)

而酒店的早餐係我決定book這酒店的關鍵!
我是在agoda選擇酒店的,雖然它只屬兩星酒店,但評分算頗高的,
而且很多評語都說酒店的早餐好食又有heart!
(我係很喜歡吃酒店早餐的..我也不知為甚麼..哈哈!)
你可以在訂房時選擇包括早餐的package,
或者早一天向酒店購買明天的早餐劵!
早餐可選擇,和定食(721yen)同洋定食(617yen),
如果前一天買定早餐劵,兩款都只係500yen咋~

我地有兩天的行程可以係酒店食埋早餐先出發,
第一天我同oppa都選了和定食!
餐廳姨姨嘅笑容好親切,再加上咁精美嘅早餐,
馬上覺得這一大清早的心情變得好好啊!
當然味道真係好好味呢!
仲包一杯飲品,有咖啡/紅茶/果汁/鮮奶選擇!

而我地選擇左落坐地玻璃前的位置,
雖然對住街,不過唔係太多人會經過,
而且自然光自拍好美啊! (//誤//)

之後Minion同Moppy都陪我地係酒店食早餐!

Oppa這天點了洋定食

Minion都好想食呢!哈哈...

我就繼續點和定食,吃早飯的感覺好好啊!!

你看..Moppy好似在叫"我都想食啊!"
哈哈...
總結 :
我們是在網上訂的,把附加費,手續費都計算後,價錢大約HKD$580/一晚
而我們是在復活節假期+櫻花盛開的日子去,這價錢真的很抵吧!

因為在出發兩個多月前找心斎橋附近價格夠低的酒店,已經全部爆滿,
或只找到些價格偏高,大約HKD$1500左右的酒店.
雖然網頁都顯示酒店為兩星級,但其實環境同服務都不是惡劣,
而且住客的評分都十分高!
可能相比其他酒店,岸邊站酒店是比較樸素吧?!

 但總括來說都算乾乾淨淨,安全,方便,一出酒店就見到JR站,
而附近是民居,不是購物熱點的確有人會不喜歡,
但oppa倒是十分欣賞這裡的寧靜呢!
十分推介給商務旅客,或者會有一兩天往京都的旅客呢!

不過book酒店時,記得註明要非吸煙房間!
因為..我地唔記得註明囉!
........................
這次大阪之旅我地第二間住的,就係大阪市阿倍野信譽飯店

大阪市阿倍野信譽飯店位於天王寺站,
從機場到天王站坐關西空港線,又或者坐更快的HARUKA,只需要一個站就可以到達!
而係天王寺去其他地方可以選擇搭JR或者地下鐵,
例如由天王寺站去心斎橋,可以坐地鐵嘅御堂筋線,都只係需要8分鐘姐~

坐地鐵的話,到天王寺站就找Q's Mall的出口,
因為酒店入口就在Q's Mall的對面.
如果你是坐JR,就上行人天橋過對面馬路,
仔細搵下就會見到往3樓酒店Lobby的lift,不用走到路面喇~

而酒店位置屬於旺中帶靜的地帶,
就在Q's Mall旁的小路,對面有吉野家,
往Q's Mall再走一走就有便利店

酒店的Lobby不是在地下,要上3/F啊!

三樓的Lobby位置

Lobby旁邊是酒店的西餐廳
環境氣氛不錯的,大家有興趣可以在這邊吃個下午茶吧!

好..說說房間設備吧!
今次訂Standard Double的房型,
房間的設備裝潢都很新淨,床邊仲有小梳化..
空間不算十分寬敞,但係我使用化妝枱時,
床尾同梳化前都夠位同時打開兩個大行李同一個手提行李喇!

睡床都好鬆動,一定不會掉落地的~

掛衣服的位置..點解不是打橫的呢?

洗手間這次我記得拍了~
設計都蠻時尚的,
Oppa的推介,花灑在淋浴時很舒服!
我是沒有留意喇,因為我是洗澡速度十分迅速,
他應該是有九成時間是在享受淋水的!
(咳咳..大家要環保點,節約用水喇!)

設備都十分完善,連綁頭髮的橡筋都有提供到

沐浴露,洗頭水的瓶子..蠻酷的~

我們房間看出去的view,看到整個Q's Mall呢!

有天晚上,Oppa說了好多好多次,想試試日本吉野家的牛肉飯跟香港的有甚麼不同,
好吧,酒店對面有間,我地早餐去食吧!

不過好抱歉,原來早餐是沒有牛肉飯的!!!hahaha

我又點燒魚定食喇..
真的好喜歡吃早飯的感覺..哈哈=p

納豆嘛..sorry..我真的接受唔倒 T^T

而我忘記了我是否騙Oppa即將帶他吃餐豐盛的
所以他點了豆腐飯..=p
總結 :
同樣是在網上限預訂的,把附加費,手續費都計算後,價錢大約HKD$1000/一晚
雖然價比岸邊站酒店高,但大阪市阿倍野信譽飯店是四星酒店呢!
而且天王寺站其實是超好逛,附近有多個商場,
酒店對面有Q's Mall ,與地鐵同Q's Mall相連的VIAあべのWalk,係JR站旁的MIO
交通方面,除了JR同地鐵,仲可以選擇乘搭近鐵或者阪圳堺電車.
推介給情侶,帶小孩的家庭,喜歡shoping的旅客呢!
如果時間許可,我大概會在起床後掉下Oppa,自己衝先去shopping一轉吧!

好吧..下篇再跟大家分享更多這次大阪之旅的點滴吧!
更多大阪賞櫻生日之旅2015回顧:
❤訓機場初體驗❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!


沒有留言:

發佈留言